Pary organizujące swoje wesele często mają niemałą zagwozdkę zastanawiając się, które elementy wyposażenia sali weselnej są naprawdę konieczne, a które stanowią zbędny wydatek i w rzeczywistości mogą okazać się całkiem niepotrzebne. Do takich kwestii zalicza się na przykład numeracja stołów weselnych. Jak podejść do tego tematu? Czy numery stołów w czymś pomagają? Czy to obligatoryjny detal na weselu? Zapoznaj się z naszym artykułem, w którym rozwiewamy wszelkie wątpliwości.
Numery stołów weselnych – czy są potrzebne?
Każda para ma prawo zorganizować swój ślub i wesele dokładnie tak, jak chce, jak czuje i zgodnie ze swoimi indywidualnymi upodobaniami. Nie macie więc obowiązku umieszczania numerów stołów na sali weselnej. Warto jednak wiedzieć, że jest to drobiazg, który nie wiąże się z dużą inwestycją finansową, za to może znacznie ułatwić Wam organizację uroczystości, a przede wszystkim stanowić bardzo pomocną wskazówkę dla zaproszonych gości.
Numery stołów weselnych to cenna podpowiedź dla uczestników wydarzenia, która pomoże im odnaleźć się na sali weselnej zwłaszcza na starcie imprezy. Po zaślubinach w kościele lub domu cywilnym wszystkim zebranym towarzyszą bardzo gorące emocje. Podekscytowani goście zjeżdżają się pod salę weselną i czekają na nowożeńców, którzy zapraszają ich do środka. Ten moment bardzo często wiąże się z niemałym chaosem. Nikt nie wie, w którym kierunku się udać i które miejsce zająć przy stole. Dzięki numerom stołów weselnych, a także innym elementom, które je uzupełniają, wszystko staje się jasne i po kilku minutach można rozpocząć świętowanie.
W jaki sposób pomagają numery stołów weselnych?
Aby numerki na stół weselny odpowiednio spełniały swoją funkcję, należy doposażyć je o winietki ślubne oraz plan stołów weselnych. Każde miejsce przy stole powinno być przyporządkowane określonej osobie poprzez umieszczenie przy nim kartonika z imieniem i nazwiskiem gościa, a każdy stół oznakowany swoim indywidualnym numerem. Dodatkowo, w widocznym miejscu przed wejściem do sali należy wywiesić plakat z graficznym planem stołów. Na plakacie w czytelny sposób umieszcza się spis wszystkich stołów oraz gości, którzy zostali przypisani przez nowożeńców do zajęcia miejsca przy danym stole.
W ten sposób goście zjeżdżający się na salę weselną od razu mają szansę zapoznać się z informacjami z tablicy i unikną kłopotu z poszukiwaniem miejsca dla siebie. Każdy uda się w pożądanym kierunku i problem ewentualnego zamieszania się nie pojawi.
Numerki na stół weselny przydają się zwłaszcza w organizacji przyjęć z dużą ilością gości, ale stanowią też miły ukłon w stronę zaproszonych osób na mniejszych uroczystościach. Dzięki temu sposobowi organizacji wszyscy są usatysfakcjonowani. Para młoda nie musi martwić się o swoich gości i poświęcać czasu i uwagi na ich rozsadzanie, a goście czują się zaopiekowani i potraktowani z szacunkiem.
Numery stołów weselnych – jak je wykonać?
Pamiętaj, że przygotowując numery stołów weselnych, powinny one pasować do pozostałych elementów papeterii, czyli winietek ślubnych i planu stołów oraz stanowić z nimi spójny komplet. W asortymencie sklepu internetowego Empik Foto znajdziesz wiele inspiracji i pomysłów na wszystkie ślubne materiały drukowane dostępne w kilku różnych kolekcjach. Możesz też stworzyć swój indywidualny projekt od podstaw korzystając z pustego szablonu.
Numery stołów weselnych to niezwykle praktyczne rozwiązanie, na które powinniście postawić, aby organizacja uroczystości przebiegła płynnie i bez kłopotu
[ Treść sponsorowana ]
Artykuł powstał we współpracy z Empik Foto.